Vítejte na stránce s podmínkami naší stěhovací služby v Praze. Abychom vám mohli zajistit bezproblémový a efektivní průběh stěhování, připravili jsme několik základních pravidel a informací, které vám pomohou lépe se zorientovat v průběhu celé zakázky. Přečtěte si je prosím pečlivě, abyste měli jistotu, že vše proběhne dle vašich představ a bez komplikací.
Objednávky na stěhovací služby doporučujeme zasílat alespoň 5 dní před plánovaným termínem stěhování. Při objednání uveďte co nejvíce detailů o objemu stěhovaných věcí, přístupu k nemovitosti (např. výtah, schody) a jakékoliv speciální požadavky (demontáž nábytku apod.). Rádi vám na základě těchto informací připravíme nezávaznou cenovou nabídku - náš odhad ceny při rezervacistěhovacích služeb je pouze orientační a vychází z průměrné délkystěhování dle Vámi uvedených podrobností o množství stěhovaných věcí a velikosti bytu. Finální cena za stěhovací služby je stanovena až po skončení stěhovacích služeb a to na základě skutečné délky doby trvání stěhovacích služeb a podle platného ceníku našich služeb.
Po dokončení stěhování probíhá platba v hotovosti nebo převodem na účet dle předem dohodnutých podmínek. Zákazník je povinen zaplatit za poskytované služby v plné výši konečné ceny stanovenépo ukončení stěhovacích služeb, kde je zohledněn reálný častrvání stěhovacích služeb a úkonů po něm - jako může být např. 1 hodina cesty stěhovacích pracovníků zpět na firmu po skončení stěhovacích prací,nebo min. 2 hodiny likvidace odpadu po skončení vyklízecích prací. V závislosti na zákazníkem zvolené stěhovací službě.Záloha může být vyžadována, především u větších zakázek, to všakindividuálně posuzují naši zaměstnanci, kteří spravují rezervace.
Naše stěhovací služba je pojištěná proti škodám způsobeným během stěhování, avšak naše společnost neručí za škody vzniklé během stěhování pokud si náklad balíte svépomocí. Pokud by došlo k poškození věcí při využití služby balení našimi zaměstnanci a následně během manipulace s nimi, našemi zaměstnanci, je nutné škodu nahlásit ihned po dokončení stěhovacích služeb. Zákazník je povinen zkontrolovat své věci ihned po dokončení stěhovacích služeb. Poté už nebude reklamace akceptována.
Prosíme zákazníky, aby věci určené ke stěhování byly řádně zabalené a připravené k manipulaci. Případnou demontáž nábytku, zabalení křehkých předmětů či jiné speciální úkony lze domluvit předem. Pokud tyto úkony nejsou součástí objednávky, nejsou pracovníci povinni je provádět a neručí ani za poškození věcí v důsledku špatného zabalení nákladu.
Zákazník je povinen zajistit přístup ke stěhovaným prostorům a dostatečný prostor pro parkování stěhovacího vozu. Pokud je zapotřebí speciální povolení k parkování nebo pro vjezd do uzavřených zón, je odpovědností zákazníka tato povolení na vlastní náklady zajistit.
Pokud se rozhodnete zrušit objednanou stěhovací službu, žádáme Vás o oznámení co nejdříve, minimálně však 48 hodin před plánovaným termínem stěhování. V případě zrušení objednávky méně než 48 hodin před termínem stěhování bude zákazníkovi účtován storno poplatekza námi vynaložené náklady k realizaci zakázky a případné prostoje a to dle našeho platného ceníku. Nejméně však ve výši 2500 Kč.
Vyhrazujeme si právo změny odhadované ceny zakázky, pokud se zakázka změnila od údajů Vámi poskytnutých v objednávce nebopři telefonické rezervaci služeb nebo pokud se vyskytly překážky, situace nebo okolnosti, které nebylo možno předvídat.
Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku nebo její část v případě nahodilých okolností, které objednatel ani dodavatel nemohl odvrátit. Jako je např. přírodní katastrofa, havárie, úraz zaměstnance,či nepředvídatelná porucha vozu apod. V těchto případech Vásbudeme neprodleně kontaktovat a dohodneme se na dalším postupu. Pokud jste již zaplatili část nebo celou částku ceny zakázky, bude Vám tato částka vrácena zpět na Váš účet nebo v hotovosti v nejkratším možném termínu (maximálně do 10 dnů).
Bez ohledu na výše uvedené si vyhrazujeme právo bez sankcí posunout zahájení zakázky ze zvláštních nahodilých důvodů. Za tyto důvody se považuje například zpoždění v souvislosti s dokončováním předchozí zakázky, které nebylo možné předvídat. Toto posunutí Vám musíme oznámit nejpozději 30 min. před původním termínem zahájení zakázky a posunutí musí trvat maximáálně 4 hodiny pokud se společně nedohodneme jinak (například na náhradním termínu v jiný den).
Pokud máte jakékoliv dotazy ohledně našich služeb nebo těchto podmínek, neváhejte nás kontaktovat. Rádi vám pomůžeme zajistit hladký a bezstarostný průběh vašeho stěhování!